    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alkoholik a prawo
    Date: Sun, 14 May 2006 11:54:23 +0000
    <e3ppm1$eoa$1@inews.gazeta.pl> <e3q1f8$mjs$1@inews.gazeta.pl>
    <e3qgcb$in$1@inews.gazeta.pl> <e3s8jr$phk$1@inews.gazeta.pl>
    <e3sa5l$338$1@inews.gazeta.pl> <e3sb6v$7om$1@inews.gazeta.pl>
    <e3sc1j$bif$1@inews.gazeta.pl> <e3sdrs$k5s$1@inews.gazeta.pl>
    <e3si4h$bqa$1@inews.gazeta.pl> <e3sir9$fc2$1@inews.gazeta.pl>
    <e3uud6$558$1@inews.gazeta.pl> <e3ve46$j4p$1@inews.gazeta.pl>
    <e3vgq0$1tc$1@inews.gazeta.pl> <e41k3c$61l$1@inews.gazeta.pl>
    <e41uf0$onu$1@inews.gazeta.pl> <e443hm$hle$1@inews.gazeta.pl>
    <e44bek$eq6$1@inews.gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Czowiek uznany jest za winnego po uprawomocnineiu si ewyroku i wtedy
    > mozna mu odbierac niektore prawa, a nie profilaktycznie bo cos moze si
    > estac ..

    Areszt śledczy, mówi Ci to coś? Można tam trafić np. za domniemane
    przestępstwa gospodarcze oraz spędzić urocze 48 godzin w celu
    zmięknięcia, tzn zapobiegania mataczeniu - tu NIKOMU krzywda się nie
    dzieje, a Ty mi piszesz, ze nie mozna przymknac kogos, o kim wiadomo,
    ze moze drugiej osobie wyrzązić krzywdę?

    > juz teraz sa osrodki w ktorych moze sie ukryc ofiara, i do
    > prawomocnego wyroku powinna w takimmiejscu przebywac.

    Hahaha zaśmiała się królewna i poszła prać skarpetki. Jeszcze napisz, ze
    ofiarą ktokolwiek sie zajmuje, ma pomoc psychologa itd itp. W teoriito
    nawet mozliwe, ale papier, wiadomo - cierpliwy jest.

    > predyspozycje przepraszam do czego? Siedzial za rozboj, po
    > wypuszczeniu zgwalcicl i zabil.

    Predyspozycje do robienia kuku bliźiemu.

    > nieprawdziwe

    Nie moja wina, że piszesz to, co piszesz.

    > nie, nalezy edukowac ludzi, jak to sie zrobi sprawa drugorzedna.
    > I myslec.

    Kto ma ludzi edukować?

    > dla chacego nic trudnego, ja kiedy brat mnie uderzyl (slabo) poszedlem
    > i zrobiono dokladna obdukcje, jakies tam pierdolki znaleziono ale
    > ladnie to opisano. gdybym nie poszedl oczywiscie by nic nie znalezli.
    > Zreszta naduzycia nalezy zglaszac w odpowiednich meijscach.

    Ale Ciebie brat bił tak, żeby było widać? Czy profesjonalnie, tak, ze
    obrazenia wyszły dopiero po czasie, albo po dokładnych i dociekliwych
    badaniach?

    > umieszczenie ofiary w domu matki i dziecka, nie wiem jak to sie
    > nazywa, a po prawomocnym wyroku, jezlei jej mieskzanie to won, jezeli
    > jego lub wspolne, ma okreslony czas na zanelzienie dla zony mieskzania
    > wartosci polowy pierwszego, jezlei nie znajdzie, sprzedaz tego
    > mieszkania i rozdielenie po polwoie pieniedzy.

    To wszystko byłoby możliwe w państwie prawa. Ale u nas rzeczywistość
    skrzeczy.

    PS. Znikam na jakieś dwa tygodnie, więc nie spodziewaj się odzewu.

    Justyna