  • Data: 2006-05-14 12:21:33
    Temat: Re: alkoholik a prawo
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Areszt śledczy, mówi Ci to coś? Można tam trafić np. za domniemane
    > przestępstwa gospodarcze oraz spędzić urocze 48 godzin w celu
    > zmięknięcia, tzn zapobiegania mataczeniu - tu NIKOMU krzywda się nie
    > dzieje, a Ty mi piszesz, ze nie mozna przymknac kogos, o kim wiadomo,
    > ze moze drugiej osobie wyrzązić krzywdę?

    mistrzu Ty mowisz o zatrzymaniu na 48 godzin a nie poslaniu czlowieka do
    aresztu, to sa dwie rozne sprawy.
    zatrzyanie- rozdzial 27 (DO 48 godzin) KpK
    aresztowanie - rodzial 28 art 258 KpK
    dwie rozne rzeczy! nie wprowadzaj ludzi wblad

    > Hahaha zaśmiała się królewna i poszła prać skarpetki. Jeszcze napisz, ze
    > ofiarą ktokolwiek sie zajmuje, ma pomoc psychologa itd itp. W teoriito
    > nawet mozliwe, ale papier, wiadomo - cierpliwy jest.

    O&#65533;rodek Terapii Rodzin Łódż, ul. Franciszkańska 85, tel.(0-42)40 65 91,
    schronisko dla kobiet i dzieci - ofiar przemocy, bezpłatnie, opieka medyczna,
    terapia indywidualna, bezpłatne porady prawne;

    Hotel dla Osób Dotkniętych Przemocš, 21- 360 Dołha, Puchacze 56, woj.
    Bialskopodlaskie, tel.(0-83)371 15 26, pon. - pt. 8.00-15.00, bezpłatnie, czas
    pobytu nieograniczony;

    Podbeskidzki O&#65533;rodek Interwencji Kryzysowej, 43-300 Bielsko - Biała, ul.
    Księdza Brzóski, tel.(0-33)14 62 21, dla ofiar przemocy, bezpłatnie, czas
    pobytu do 3 miesięcy;

    Schronisko dla Matki Z Dzieckiem, Bydgoszcz, Osowa Górna, ul. Podmiejska 2,
    tel. (0-52) 372 22 57, należy mieć skierowanie z Rejonowego Urzędu Pomocy
    Społecznej, czas pobytu nieograniczony;

    Hotel dla Matek z Dziećmi Chronišcymi się przed Przemocš, 82-300 Elblšg, ul.
    Nowodworska 49, tel.(0-55) 32 69 0, całš dobę;

    Schronisko dla Ofiar Przemocy, Kraków, ul. Krakowiaków 46, tel.(0-12) 425 81
    70, pobyt bezpłatny do 3 miesięcy, pomoc psychologiczna i prawna;

    Dom Pomocy &#65533;Różan", woj. Ostrołęckie, ul. Gdańska 4 , tel.(0-29) 66 90 31,
    schronisko dla matek z nieletnimi dziećmi, pobyt do roku czasu;

    Hotel Schronisko &#65533;Pro-vita", 61-584 Poznań, ul. Botaniczna 2, tel. 0-61 847 59
    37;

    Schronisko &#65533;Betlejem", Wrocław, ul. Kołłštaja 31/4c, tel.(0-71) 44 84 24,
    całodobowo, tylko dla kobiet w cišży;

    Dom Samotnej Matki, 68-200 Żary, woj. zieleniogórskie, ul. Brata Alberta 4,
    tel. (0-68) 374 39 58, całodobowo, pobyt do 6 miesięcy, 250 zł. miesięcznie.

    Dom Samotnej Matki i Dziecka &#65533;Malwa", 01-641 Warszawa - Żoliborz, tel.(0-22)
    833 56 61, ul. M. Kazimiery 1 , dobre warunki, czysto, spokój;

    Dom Dora&#65533;nej Pomocy dla Kobiet i Matek z Dziećmi, 03 - 332 Warszawa, ul.
    Chodecka 2 , tel. 664 20 11 , 674 20 14, 675 28 19 sekretariat i kwalifikacja,
    pon. W godz. 10-18, wtorek - pištek w godz. 8-16, skontaktowała&#65533; się z
    pracownikiem socjalnym w Centrum Pomocy Społecznej ul. Chodecka 2, tel. 664 20
    14, kobiety samotne z dziećmi z gminy Targowek, zapewnienie noclegu i jednego
    posiłku 0- obiadu, poradnictwo prawne, psychologiczne, pomoc w uzyskaniu
    mieszkania;

    Dom Matki i Dziecka &#65533;Nazaret", 03 - 477 Warszawa, ul. Szymanowskiego 4a,
    Centrum Praga Północ, tel. 619 34 37 - skierowanie i kwalifikacja, 619 32 65,
    619 33 95, pon. w godz. 10-18, wtorki - pištki w godz. 8-16, skontaktowała&#65533;
    się z O&#65533;rodkiem Pomocy Społecznej ul. Groszkowskiego 5, tel. 619 33 95,
    kobiety z dziećmi, których mężowie nadużywajš alkoholu, znęcajš się
    psychicznie i fizycznie, matki samotne z dziećmi - nocleg;

    Kobiety Przeciw Przemocy, 31 - 532 Kraków, ul. Chodkiewicza 17,
    tel./fax.(0-12) 429 38 57, pomoc prawna i psychologiczna dla kobiet, bezpłatny
    transport dla ofiar przemocy, czynne pon. - pt. 8.00 - 14.00 z wyjštkiem czw.
    15.00 - 20.00;

    Towarzystwo Interwencji Kryzysowej, 31 - 110 Kraków, ul. Piłsudskiego 13,
    kontakt: Anna Lipowska - Teutsch, również za po&#65533;rednictwem eFKa, bezpłatna
    pomoc psychologiczna, prawna i socjalna, całodobowy telefon zaufania 0-12 658
    08 57;

    Stowarzyszenie Samopomocy &#65533;Kršg", ul. Olsztyńska 41, 80 - 749 Gdańsk, tel.
    (0-58) 301 92 62, Centrum Pomocy dla kobiet i dzieci będšcych ofiarami
    przemocy, 24 - godzinny telefon zaufania, schroniska dla ofiar przemocy, pomoc
    dla najbiedniejszych ludzi ( wyżywienie, odzież), pomoc prawna,
    psychiatryczna, terapie indywidualne i grupowe w Centrum Edukacji i
    Rehabilitacji Ofiar Przemocy ( 5 - 6 osób);

    Noclegownia dla Kobiet i Matek z Dziećmi, 09-400 Płock, ul. Ko&#65533;ciuszki 3A,
    tel. 262-52-98;

    noi po co ta demagogia???? mistrzu drogi!

    > Predyspozycje do robienia kuku bliźiemu.

    szkola antropologiczna?
    odrzucamy pojecie winy, karzemy nie za sam fakt popelnienia przestepstwa a za
    urojony przez moherowych beretow stan niebezpieczesntwa, czyli profilaktycznie
    odbieramy 'odmiencom' prawa zagwarantowane przez konstytucje tak?
    Gratulacje!

    > Kto ma ludzi edukować?

    wszyscy, a przedewszystkim sad uniwinniajac z braku dowodow, tlumaczac czemu
    zarowno pokrzywdzonemu jak i oskrazycielowi,
    wymuszajac tym samym presje na prokuraturze by ta troche badziej sie postarala
    i przychodzila nie z samym pokrzywdzonym a i z dowodami. Bo do tego by w
    rezultacje doprowazdilo takie zachowanie.

    > Ale Ciebie brat bił tak, żeby było widać? Czy profesjonalnie, tak, ze
    > obrazenia wyszły dopiero po czasie, albo po dokładnych i dociekliwych
    > badaniach?

    nie bylo widac, takie zachowania byly baardzo zadkie, i mialo to miejsce
    w okresie w ktorym bral amfetamine. (odwala wtedy ludziom).
    A jako ze siebie szanuje to sie sprzciwilem w ten a nie w inny sposob.

    > To wszystko byłoby możliwe w państwie prawa. Ale u nas rzeczywistość
    > skrzeczy.

    moze wystarczy troche wysilku (wyzej) zamiast narzekac.

    > PS. Znikam na jakieś dwa tygodnie, więc nie spodziewaj się odzewu.

    nic nowego by to nie wnioslo.

    P.