    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alkoholik a prawo
    Date: Fri, 12 May 2006 14:20:26 +0200

    > Aha. Właściwie w takim razie znaczy tyle, co nic;-)

    nie bylbym taki pewny :) dzialania pisu bardzo mobilizuja do dzialania :)

    > A jeżeli wskutek zaniechania aresztu pomimo uzasadnionych podejrzeń
    > zaszlachtuje?

    ale uzasadnionego podejrzenia nie ma jezeli nie pojdzie, no ludzie,
    przeciez to jest lamanie podstawowych praw czlowieka. Tak to mozna mowic
    tylko o gdybyaniu. Jezlei ją zaszlachtuje popelni morderstwo i zmarnuje
    sobie zycie. Tak mozesz gdybac z kazdym czlowiekiem ktory cie otacza a
    co ezeli Pani Jola - lesbijka wyjmie noz i Ci gardlo podetnie, a co
    jezlei Pan Zdzisiu ktory choruje na schizofrenie zarznie twojego synka
    jak bedziesz z nim na spacerze? A co jezeli Pan stasiu po wyjsciu z
    wiezienia po 3 latach po dokonaniu rozboju brutalnie CIe zgwalci i zabije?
    Profilaktycznie wszystkich 'odmiencow' zamknac, bo ktorys moze cos
    zrobic? (pytanie retoryczne :-) )

    > Sam z siebie robisz - to spod Twoich palców popłyneły te słowa.

    oj Krys, nie napisalem ze nie ma w takim przypadku pobicia. nie brnij
    dalej w urojona nieprawde. Nizej rozwinalem jak mozna udowodnic jezeli
    zasitnieje taka sytuacja. Zreszta
    odpowiadajac na pooprzedni post, jezlei ofiara sie umyje a napastnik w
    wyniku tego nie pojdzie siedziec to z cala stanowczoscia moge stwierdzic
    ze ona jest temu winna, nie temu ze mialo miejsce te zdarzenie a temu ze
    zniszczyla dowody i w skutek tego sprawca uniknal wiezienia. Na stronie
    jednej z prokurator wyraznie jest napsiana by w takiej sytuacji (gwalt)
    NIE MYC sie, odrazu udac sie na policje, wiec nie tylko ja tak rozumuje.

    (Tak na marginesie jestem pod wrazeniem postawy prokuratora Kujawskiego
    http://ww6.tvp.pl/558,20060509339650.strona , a wystarczylo zakupic
    mikrokamere i umiescic w kwiatku w lazience i mamy niepodwazalny - o ile
    ni ejest spreparowany- dowod, zero edukacji, tylko demagogia - mam na
    mysli reportaz, nastawienie reporterki)

    A jezlei nie ma zadnych dowodow, to takze w innych watkach pisalem,
    nalezy sie zabawic w sleczego, brac przyklad z ojca zamordowanej
    zgwalconej i spalonej dziewczynki. Chodzic jak mucha za gownem az te
    gowno w koncu nie wytrzyma i sie przyzna I z tym nagraniem udac sie w
    odpowiednie miejsce. Lepiej wypuscic 10 winnych niz zamknac jednego
    niewinnego.

    > Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że fachowcy potafią tak pobić, że na
    > zewnątrz nic nie widać?

    zdaje sobie sprawe, ale zdajesz sobie sprawe ze inni fachowcy podcas
    bardzo dokladnej i rzetelnej obdukcji potarfiliby stwierdzic gdzie
    zostaly zadane uderzenia? I zebrac material z ubran, ze skory itd?
    To ze istnieje sposob na spreparowanie dowodow, czy dokoanie bezkarnie
    przestepstw anei oznacza ze nalezy profilaktycznie zamykac kazdego
    oskrazonego ufajac slepo rzekomo pokrzywdzonemu bo idac ta droga
    wiecej zlego niz dobrego sie zrobi.

    dobra ja juz koncze, nie chce mi sie szukac watku, a thiunderbird nie
    zanznacza ich tak ladnie na czerwono jak super czytnik OE :)
    P.