    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty na dziecko i matke dziecka.Pomocy!!!
    Date: Tue, 29 Sep 2009 14:11:07 +0200

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 11:52:35 +0200, szerszen napisał(a):

    > nie, uwaznie czytam ;)
    > pytajaca w pierwszym poscie pisze "-nie dawal mi zadnych pieniedzy na
    > utrzymanie nas,nawet ciaze kazal mi usuwac itd itd."

    No i nadal podtrzymuję pytanie, skąd wywodzisz że ten ojciec wiedział że
    dziecko się urodziło?
    Może przypuszczał że urodziło się martwe, że poroniła itp itd.
    Nawet ma to uzasadnienie, ponieważ nie "dawał na dziecko kasy" - czyli
    zakładał że dziecko się nie urodziło :)
    Podtrzymuję, że wróżysz z fusów - możliwe że ojciec dziecka będzie w stanie
    przedstawić wersję że NIE WIDZIAŁ iż jego "żona" z którą nie mieszkał,
    urodziła dziecko.