    From: "Ziomall" <m...@g...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty dla rodzicow
    Date: Wed, 11 Feb 2004 13:26:59 +0100

    > Ile jescze tych rewelacji ?

    No juz chyba wszystko :)

    > Moze warto by przeczytac Kodeks Rodzinny ....?
    > Jesli nie podniesiecie ze Matka NIE ZYJE w niedostatku bo ma MAJATEK,
    > to zadne wyliczanki nie uratuja corki przed alimantami na matke.
    >
    > Bo matce w niedostatku takie alimenty sie NALEZA i juz.

    Dzieki to juz cos wyjasnia.

    > Co do wniosku o zmiane sedziego to niech wypowiedza sie fachowcy.
    > Mysle, ze ze zwzgledu na znajomosc pomiedzy sedzia i powodem
    > jest podstawa do wylaczenia sedziego.
    > Ale PRZEDE wszystkim strony w procesie pwinny podnosic to,
    > zo ma wplyw na orzeczenie. A to, ze corka zyje na wysokim poziomie i w
    > zwiazku z tym ma wydatki argumentem jest raczej marnym.

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem. Ale chcesz powiedziec, ze niewazne sa
    zobowiazania finansowe corki (kredyty, pozyczki itp)? Ze sad moze orzec, iz
    matka nie ma srodkow do zycia i corka ma ja finansowac niezaleznie od tego
    jakie ma zobowiazania finansowe wzgledem innych instytucji? Oraz czy jej
    srodki finansowe pozwalaja na to czy nie?