    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty
    Date: Wed, 22 Dec 2004 22:54:03 +0100

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cqcar0$mle$1@news.onet.pl...
    > Tu bym się nie upierał, bo jest jeszcze druga strona i też może się z
    > komornikiem dogadać. To zdanie jest problematyczne.

    niby jak mialaby druga strona sie dogadac hm? ponies dodatkowe koszty tylko
    po to by dziecko nie otrzymalo naleznych roszczen ?

    Jednak różni są
    > ludzie i z tąd instytucja alimentów.

    tych roznych wlasnie przywolalabym do konkretnego porzadku :)

    > A uważasz, że jak nie wykazuje dochodów, to nie będzie się uchylał ?

    niewykazywanie dochodu nigdy go nie zwolni od alimentow , ktore tak beda
    zasadzone

    Możliwe, że jest niewinna, dla tego przepraszam.

    na wine pracuja oboje , nie ma ludzi niewinnych w tej materii:)

    > Nie wiadomo, co przyczyny jest przyczyną rozwodu. Napisała na grupę tylko
    > jedna strona. Należało by wysłuchać drugiej i wtedy jakoś to skomentować.

    i racja ,ze nalezy obie strony wysluchac jednak to nie ma nic wspolnego z
    alimentami na dziecko :)

    > Może odejście męża miało swoje podstawy ?

    od kochanej troskliwej osoby nie odchodzi sie dla kaprysu

    Sandra