    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: akt notarialny
    Date: Mon, 25 Jul 2005 10:10:42 +0200

    In news:dc22f4$h8m$1@inews.gazeta.pl,
    basia <m...@g...pl> napisał/a:

    > To spróbuj może jeszcze zrozumieć synową. Najlepiej postaw się w jej
    > sytuacji: przez kilka lat będziesz wspólnie z mężem pakowała
    > pieniądze w budowę domu, który w razie rozwodu nie będzie stanowił
    > własności małżeńskiej tylko własność odrębną męża.

    Synowa może w razie draki sądzić się o poniesione nakłady. Poza tym mąż może
    podarować jej połowę działki, ale nia ma takiego obowiązku - jego dobra
    wola. Teściowa chce zabezpieczyć jak najlepiej swoje dziecko a nie obcą
    babę.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Nic łatwiejszego niż zmienić kobietę przeciętną w wyjątkową.
    Wystarczy ją pokochać