  • Data: 2004-05-26 09:44:37
    Temat: Re: akademik - zostawianie dowodu osobistego?
    Od: "St@n" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dowodu, książeczki wojskowej i (*chyba*) paszportu nie wolno ci zostawić
    >z mocy prawa. Wolno legitymację studencką prawko itp.

    mogę legitymację PTTK-owską bo ją zawsze noszę przy sobie, ale tam
    brak adresu chyba ;-).

    >Co do jej uprawnień, to na zdrowy rozum ma prawo w końcu ani
    >administracja, ani też nierzadko mieszkańcy nie życzą sobie wchodzenia
    >'bylekogo'.
    byle kto... zgadzam się choć jak "byle kto" chce wejść to i tak
    wejdzie.
    >Sam mieszkam w akademiku i znam obie strony medalu :-)
    ja też, choć już nie studuję.
    >IMHO powinien być obowiązek legitymowania się każdego, a co do sankcji
    >za waletowanie, to już moja wizja niestety rozbiega się i z praktyką, i
    >z teorią ;-)

    Co do konieczności wnikania w moje dane personalne podczas odwiedzin w
    akademiku dalej jakoś nie mogę się przekonać.

    Pozdrawiam

    St@n