  • Data: 2006-01-05 22:55:38
    Temat: Re: administracja, problem z mieszkanie mgrzyb ?
    Od: "ed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jedno pytanie... jakie masz okna ???

    co z tego jakie okna. okna to nie wszystko. jezeli jest grzyb znaczy ze jest
    mokry mur w środku. zadne psikanie, czyszczenie domowymi sposobami nie
    załatwi problemu. trza najpierw skuc tynki i osuszyc mur. niestety jest to
    droga impreza. wiem, bo w moim poprzednim mieszkaniu było to samo.

    czy są jakies przepisy prawne regulujące działalnosc społdzielni
    mieszkaniowych?
    jak walczyc ze spoldzielnią której płace ciezkie pieniadze a swoja
    nieudolnoscia, niekompetencją i nieróbstwem doprowadzają moje mieszkanie do
    ruiny?

    ewa