  • Data: 2005-07-14 19:22:49
    Temat: Re: abonament tv
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak samo jak fabrycznie odbiornikiem telewizyjnym nie jest karta do PC
    > jak i monitor komputerowy.

    W czasach o których pisałem nie miało to żadnego znaczenia. O ile dobrze
    pamiętam to nawet było gdzieś w przepisach nakazane, że jeśli chcemy
    wyrejestrować telewizor to musimy z niego usunąć lampę. Widocznie przepis
    powstał, gdy wszystkie sprzęty były lampowe.

    > OC płacisz w momencie kiedy posiadasz samochód nieważne, czy nim
    > jeździsz czy nie

    To Muzeum Techniki chyba zbankrutuje... BTW, trzymałem na działce przez wiele
    lat wyrejestrowaną Syrenkę. Nigdy nie płaciłem OC, nikt też nie żądał
    wspomnianego. Coś chyba Ci się pomyliło, albo wprowadzili zakaz
    wyrejestrowywania sprzętów bez złomowania.

    > W tym sensie je porównywałem.

    Ale niezbyt trafnie.

    Pozdrawiam

    Czapla