    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: a w Sejmie sie dzieje
    <ulevjj$ehn$5$nadir@news.chmurka.net> <WTMeN.24215$Sl64.8926@fx09.ams1>
    <ulgnlv$oe1$1$Shrek@news.chmurka.net> <iETeN.4756$RCGb.547@fx10.ams1>
    <uli7c6$ohe$1$Shrek@news.chmurka.net> <4otfN.2678$Gq%d.70@fx03.ams1>
    <ulm8qa$d8n$1$Shrek@news.chmurka.net> <_QMfN.42244$ogWb.16343@fx14.ams1>
    <ulq01t$cap$2$Shrek@news.chmurka.net> <Qb5gN.16588$c8T6.14148@fx05.ams1>
    <ulrbjn$6no$1$Shrek@news.chmurka.net> <gsLgN.21540$RCGb.2888@fx10.ams1>
    <um0qn4$109le$1@dont-email.me> <um1oan$85s$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <um3j9r$1gi2n$1@dont-email.me> <um3vrk$inm$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <um8olk$2gb4j$1@dont-email.me> <um8q5k$akb$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <um8tid$dig$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <um905e$llr$2$Shrek@news.chmurka.net> <XgdiN.24682$RCGb.12308@fx10.ams1>
    <umbrj0$rvt$3$Shrek@news.chmurka.net> <I54kN.60270$ogWb.40245@fx14.ams1>
    <umr8lk$j2n$6$Shrek@news.chmurka.net> <59JkN.64227$ogWb.43679@fx14.ams1>
    <un0h4r$sqk$6$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 02 Jan 2024 23:48:16 GMT

    On 2024-01-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Był - dalej jest. Tylko podejście do "wspólnego" się zmieniło.

    Może trochę się zmieniło, ale czy tak bardzo? I czy to na pewno zmiana
    inna niż taka, że jest ładniej więc wk... jak ktoś bezmyślnie niszczy.
    Ale to dotyczy głównie infrastruktury miejskiej, drogowej. Kiedyś
    prywatne zasyfione podwórko i budynki ze zdewastowaną elewacją to była
    norma. Obecnie jest tego duzo mniej.

    > 7% więcej kobiet plus duże nierówności ekonomiczne plus jesteś wart tyle
    > co zarabiasz, znaczy że spora część tych na dole drabinki... nie rucha.

    Nie wiem jak to w Indiach idzie, ale wydawałoby się podług tezy, którą
    wcześniej wysunąłeś, że pozbycie się córki kosztuje, to dlaczego dół
    drabinki ma nie ruchać?

    > No nie wiem - w jakimś dziwnym miejscu się wychowałem;)

    Najwyraźniej :)

    > No właśnie na przykład system kastowy czy traktowanie kobiet.

    Brązowych to razi?

    > Na razie się tak średnio stosują.

    Bo pewnie słabo się egzekwuje. Tu z raz na tydzień są afery, że złapali
    kogoś jak robił zdjęcia pod spódniczką, czy zainstalował kamerę w kiblu.
    Ale to tez nie jest dobrze, bo w sumie osiągnęło już poziom lekkiej
    paranoi. Jak jadę z obcą kobietą w windzie to sie odsuwam od niej jak
    najdalej.

    --
    Marcin