    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zysk z przyjmowania kart
    Date: Mon, 08 Mar 2010 11:18:43 +0100

    W dniu 07-03-2010 20:08, RadoslawF pisze:

    > Mam wrażenie że Ty zapominasz jak jest a piszesz jak ci się wydaje
    > że będzie kiedy sklep przestanie całkiem obracać gotówką.

    > Ta jaki procent obrotu przejdzie przez te karty ?

    Naprawdę uważasz że MCD dopłaca do tego biznesu?? A inne sieci które
    punktują za płatności kartami (często jest to płatność określoną kartą,
    ale jest)?
    Z ręka na sercu powiedz - wierzysz w altruizm korporacji????

    Jeżeli sieć wprowazda specjalne upusty dla płacących kartami, to znaczy
    że w takim czy inny sposób to mu się opłaca.
    Może to być suma różnych drobnych zysków. Przy tej skali oszczędność 0,5
    punktu procentowego na kosztach obsługi płatności to są potężne pieniądze.

    Fakt, że wydaje Ci się, że to się nie może opłacać oznacza tylko, że
    masz za mało informacji.
    Jest dużo bardziej prawdopodobne (prawie pewne), że nie wiesz to komu za
    co i ile płaci przy tych operacjach niż to, że jakiś koncern nagle
    postanowił rozdawać pieniądze.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813