    From: marg <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zyciowy problem - dzialalnosc.
    Date: Sun, 08 Oct 2006 10:24:38 +0200

    ELCO napisał(a):
    > marg napisał(a):

    > A czy jesli ta dzialalnosc ma charakter transportowy,
    > to czy dzialalnosc moze byc na zone a ja moge byc kierowca?
    > Jak to wtedy ma wygladac? Zona powinna mnie zatrudnic?
    > Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz!
    Działalność może być na żonę, ale żona nie może pana zatrudnić, ponieważ
    prowadzicie państwo wspólne gospodarstwo domowe i będzie musiał pan
    płacić pełny zus jak od osoby prowadzącej dg. Także zatrudninie pana
    przez żonę nie wchodzi w grę. Z tym, że pan jako osoba zatrudniona na
    etacie będzie płaciła tylko składkę zdrowotną.
    Inną opcją jest otworzenie działalności na jakiegoś emeryta (tata, mama,
    teściowie, dziadkowie) - oni będą płacić tylko zdrowotne, a jako osoby
    nie pozostające we wspólnym gospodarstwie będą mogli pana zatrudnić.
    Można też rozważyć opcję otworzenia spółki żony z którąś z tych osób.
    Wtedy też pan będzie mógł być zatrudniony, ale koszt pana zatrudnienia,
    nie będzie mógł być kosztem dla żony. ZUS też będzie trochę mniejszy,
    niż w przypadku otworzenia działalności na Pana (circa 270 +170 ).
    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<