eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym › Re: Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Robert Grabowski <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie
    internetowym
    Date: Wed, 13 Jul 2005 15:59:36 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <db36mn$ppm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <db34ha$6h9$1@atlantis.news.tpi.pl> <db354e$a7n$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: ro54.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121263127 26422 80.55.66.54 (13 Jul 2005 13:58:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2005 13:58:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050317)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <db354e$a7n$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312471
    [ ukryj nagłówki ]

    /Andrzej Lawa wrote:
    > Robert Grabowski wrote:

    >
    > Zasadniczo 544KC mówi, że towar jest wydany (o ile nie ustalono inaczej)
    > w chwili dostarczenia przewoźnikowi, a wg. 548KC w tym momencie
    > wszystkie korzyści i 'bóle głowy' przechodzą na kupującego - czyli
    > odszkodowanie przewoźnik powinen zapłacić bezpośrednio Tobie.
    >

    Dzięki za wyjaśnienie. Ale czy wziąłeś pod uwagę, że był to zakup nie w siedzibie
    sprzedawcy?

    Tylko, że przewoźnik towaru nie widział. Przesyłka dotarła bez śladów uzkodzenia. W
    takim wypadku
    kto jest winien, że zlew jest uszkodzony? Żeby się na koniec nie okazało, że to ja
    dostanę po
    żebrach i nie będę miał ani pieniędzy, ani zlewu.

    > I powinien je wypłacić bez dyskusji i od ręki - w końcu kasę za
    > ubezpieczenie zainkasował.
    >
    > W razie odmowy zrób awanturę i zagroź opublikowaniem informacji, jaka to
    > firma kurierska bierze kasę na ubezpieczenie przesyłki, a potem nie chce
    > tego ubezpieczenia realizować - może to ich zmobilizuje.
    >
    > PS: ponoć zdrobnienia 'pieniążki' używają wyłącznie bardzo pazerne osoby
    > ;-P
    >

    Chodzi o 799 zł. W takim wypadku też byś był pazerny :)

    pozdrawiam
    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1