  • 1. Data: 2002-03-03 13:58:19
    Temat: Zwrot towaru zakupionego w tzw. sprzedazy bezposredniej
    Od: Wojtek Piecek <w...@a...net>

    Witam,

    Moja mama nabyla sobie w tzw. sprzedazy bezposredniej odkurzacz. Dostala
    na niego upust i generalnie podczas pierwszych godzin byla zadowolona
    jednak po mniej niz 24h od czasu nabycia (sobota, pozny wieczor)
    zmienila zdanie i nie chce jednak go nabyc.

    Pytanie moje jest nastepujace - czy sa jakies kodeksy na jakie mozna sie
    powolac ew. w przypadku checi zwrotu?

    Dzieki za pomoc,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-03-03 18:26:13
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 3 Mar 2002, Wojtek Piecek wrote:

    > Pytanie moje jest nastepujace - czy sa jakies kodeksy na jakie mozna sie
    > powolac ew. w przypadku checi zwrotu?

    http://www.gp.pl/prasa/gp/dokpub/00-04-27/aktualnosc
    i/022.html

    --