  • Data: 2015-04-02 12:10:10
    Temat: Re: Zwrot towaru - wysyłka mailowa
    Od: kajoj <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja się słabo znam ale wg mnie bonus to będą ew. koszty sądowe do pokrycie przez
    Ciebie.

    Rozmawiałem z prawnikiem i sprawa jest do wygrania tylko trzeba
    przedstawić maile z godzinami itd i sprawa wygrana. A jak słyszałem on
    nie bierze się za sprawy w których jest możliwość przegrania.

    "Generalnie kupując na odległość nie musisz podawać powodów zwrotu. Masz
    prawo do zwrotu i tyle." :)))))) Tak tylko to nie były np.buty co można
    zwrócić tylko wysyłka elektroniczna - więc zwrot NIE JEST MOŻLIWY.