  • 1. Data: 2003-07-20 21:00:01
    Temat: Zwrot towaru w sklepie
    Od: "arek" <a...@o...pl>

    Witam grupowiczów,
    Czy ktoś wie, po jakim czasie mogę dokonać zwrotu butów (oczywiście nie
    używanych) zakupionych w supermarkecie?
    Proszę o odpowiedź

  • 2. Data: 2003-07-20 21:13:38
    Temat: Re: Zwrot towaru w sklepie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam grupowiczów,
    > Czy ktoś wie, po jakim czasie mogę dokonać zwrotu butów (oczywiście nie
    > używanych) zakupionych w supermarkecie?

    W zadnym - obowiazuje 10 dniowy termin rezygnacji z zakupu ale tylko w
    przypadku kupna poza siedziba firmy [np sprzedaz wysylkowa]. W supermarkecie
    mozesz jedynie liczyc na dobra wole sprzedawcy

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-07-21 06:34:54
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > W zadnym - obowiazuje 10 dniowy termin rezygnacji z zakupu ale tylko w
    > przypadku kupna poza siedziba firmy [np sprzedaz wysylkowa]. W supermarkecie
    > mozesz jedynie liczyc na dobra wole sprzedawcy

    A jak to sie ma do UE, gdzie faktycznie mozna oddac towar (chyba w przeciagu 2
    tyg.) i to bez podawania zadnych argumentow??? Czy u nas to sie zmieni?

    Roland

  • 4. Data: 2003-07-21 06:40:34
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "Roland" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A jak to sie ma do UE, gdzie faktycznie mozna oddac towar (chyba w
    przeciagu 2
    > tyg.) i to bez podawania zadnych argumentow???

    A jestesmy w UE?:-)

    > Czy u nas to sie zmieni?

    Wyglądam na jasnowidza?:-)

    HaNkA

  • 5. Data: 2003-07-21 07:01:32
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > A jestesmy w UE?:-)

    No nie, ale za chwile powinnismy tam byc ;-)

    Roland

  • 6. Data: 2003-07-21 14:28:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>

    On Mon, 21 Jul 2003 08:34:54 +0200, Roland wrote:
    >A jak to sie ma do UE, gdzie faktycznie mozna oddac towar (chyba w przeciagu 2
    >tyg.) i to bez podawania zadnych argumentow???

    Mozna ?

    J.

  • 7. Data: 2003-07-22 06:46:57
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > Mozna ?

    Z tego co mi wiadomo (nigdy z tegok faktycznie nie korzystalem), to TAK.

    Roland

  • 8. Data: 2003-07-23 09:02:16
    Od: a...@o...pl

    > 2

    > Z tego co mi wiadomo (nigdy z tegok faktycznie nie korzystalem), to TAK.
    >
    > Roland

    Na pewno można. Ja korzystałam w Irlandii i nie było z tym żadnego problemu.
    Aneta