  • 1. Data: 2009-10-21 21:04:34
    Temat: Zwrot towaru kupionego przez internet.
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że
    trochę inną.
    Kupiłem lodówkę w sklepie internetowym.
    Płatności dokonałem kartą kredytową, a przesyłkę zapłaciłem.
    Po zakupie i przeczytaniu "specyfikacji technicznej" okazało się, że na
    samym dole widnieje: "Wyprzedaż, wada fabryczna - pofałdowany bok
    urządzenia."
    http://www.onlinepc.pl/Chlodziarko_zamrazarka_SAMSUN
    G_RL_44QTUSWYPRZEDAZ-16896.html
    Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać,
    ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę
    zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej
    od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
    Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
    Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak
    dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
    Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.

    Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
    stebi

  • 2. Data: 2009-10-21 21:41:16
    Temat: Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
    Od: kuba <p...@o...pl>

    stebi pisze:

> [...]
    > Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.
    >
    > Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź

    Możesz zrezygnować przed wysyłką - wyślij im pisemne oświadczenie
    poleconym i najlepiej jeszcze zadzwoń i powiedz, że rezygnujesz.

    Jeżeli dostaną informację już po wysyłce, to obciążą Cię kosztami
    (sporne jest to, czy mogą, ale raczej mogą).

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 3. Data: 2009-10-23 22:59:07
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "stebi" <m...@n...pl> wrote in message
    > Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale
    > lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed

    > wysyłką sprzętu do mnie,

    jak sie dogadasz

    > albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej

    > do Nadawcy.

    mozesz
    musisz ich o tym poinformowac, nie wystarczy nie odebrac

    > Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?

    oczywiscie ze ty, z jakiej racji sklep mialby placic za to ze
    klient sie rozmyslil, to nie wypozyczalnia

    > Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak dla mnie,
    > to to nie jest "specyfikacja techniczna".

    link nie dziala
    bylo napisane? mozna bylo przeczytac
    nawet jezeli w niewlasciwym twoim zdaniem miejscu, to dalej nie zmienia
    faktu ze mogles sie z tym zapoznac przed zawarciem umowy

  • 4. Data: 2009-10-26 10:31:14
    Od: Bond Piotr Bond <p...@g...com>

    On 21 Paź, 22:04, stebi <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    > Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.
    >
    > Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź

    zwrot ie zwrot potargowac się mozna