    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny.. [OT]
    Date: Sun, 6 May 2007 15:20:15 +0200

    news:f1kj0n$ian$1@inews.gazeta.pl...
    > Jotte napisał(a):

    > Nauczycielom (szczególnie tym z negatywnej selekcji), często wydaje się,
    > że na chamskie zachowanie wobec ucznia i rodzica każdy przymknie oko i
    > położy uszy po sobie.
    Zjawisko chamstwa jest ocenne i relatywne.
    Nie ulega jednak wątpliwości, że nauczyciel wszystko co czyni winien czynić
    dla dobra ucznia. Oczywiście jakość tych działań musi być proporcjonalna do
    otrzymywanego wynagrodzenia, ale to inna kwestia.
    Z drugiej strony rodzicom (szczególnie tym z negatywnej selekcji bądź
    przypadku) często wydaje się, że mogą wymagać nie wiadomo czego i niewiadomo
    jakie cudo oddali do kształcenia tym złym belfrom. I tych się szybciutko
    stawia do pionu.
    Niemniej zawsze trzeba pamiętać, że dziecko nie odpowiada za to, że ma
    głupich rodziców.

    > Przy odpowiednim postępowaniu szybko im
    > Przy odpowiedniej reakcji dyrektora szybko im przechodzi i zmieniają
    > nastawienie albo zawód.
    Przy odpowiednim postępowaniu dyrektor nie ma tu wiele do rzeczy. Ty chyba
    nie spotkałaś się z nauczycielem, który wie co może i jak powinien
    postępować.

    > I co z tego?
    Nic specjalnego, trolle się zdarzają wszędzie, to cena za to, że dostęp do
    internetu jest powszechny.

    > Twoje żarty tez były oczywiście bardzo ot, no nie?
    Żart żartem - ale był na temat i zawierał prawdę.

    > I oczywiście sama
    > ciągnę tę gałąź, a za ciebie posty piszą krasnoludki.
    Mam w tym oczywisty udział, ale jej (tej gałęzi) nie zacząłem i zaznaczyłem
    co trzeba.

    > Musisz coś wiedzieć na ten temat, skoro tak piszesz.
    O tak.

    > Całe szczęście.
    Nie tobie oceniać.

    > Dużo pracy masz przed sobą.
    Wiem. Jak każdy, kto chce się rozwijać.
    Ty za to masz pracy w tej materii praktycznie zero - i tak byłaby syzyfowa.

    > EOT
    Nie ty o tym decydujesz, ty się możesz najwyżej przestać udzielać.

    --
    Jotte