    Date: Fri, 31 Dec 2010 09:40:10 +0100
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..

    W dniu 31-12-2010 09:19, spp pisze:

    > No to akurat jest pozostałość po poprzednim okresie.
    > A i tak wtedy taki zapis w umowie był bez znaczenia. :)

    Kiedyś od strony cywilnej zapis miał sens.
    Podatek był płacony solidarnie, ale jak się z panem Kowalskim umówiłam,
    ze on zapłaci (co potwierdził własnym podpisem pod umową), a on nie
    zapłacił i potem ze mnie to US ściągnął, to mogłam od niego żądać zwrotu
    na drodze cywilnej.

    Teraz to kompletny bezsens, na dodatek wiedza, kto wg. ustawy płaci PCC
    nie jest powszechna, ludzie bzdety w umowach zapisują i potem z tego
    różne nieporozumienia wynikają.
    Znajomy sprzedał ciągnik rolniczy i potem został oskarżony o oszustwo
    (oskarżony przez kupującego, nie prokuratora) bo kupujący sobie
    skalkulował koszt nie biorąc pod uwagę PCC i potem przyszedł z gębą.
    A wszystko tylko dlatego, że użyli do umowy jakiegoś archaicznego gotowca.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813