    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Date: Mon, 7 May 2007 14:42:54 +0100

    On Fri, 4 May 2007 21:27:20 +0200, Jotte wrote:

    > Johnson, ty po prostu jesteś nieinteligentny, by nie rzec - sorry, ale nie
    > mogę inaczej powiedzieć - głupi. Zamieściłem w innej części wątku
    > objaśnienie mojej wypowiedzi przeznaczone dla intelektualnie ociężałych.
    > Poszukaj - szukajcie, a znajdziecie.

    Jotte, Ty musisz mieć jakiś problem z samooceną. :-) Idź na spacer, jest
    piękna pogoda, ostatni dzień długiego weekendu - May Day, bank
    holiday: http://tinyurl.com/38vfb8
    Jotte, za długo siedzisz przed monitorem. Zajrzałem tu żeby zobaczyć jak
    się miewasz weteranie psp. Ważny jesteś dla mnie. :-)

    Uff, teraz muszę iść na superwizję.

    ;-)

    EOT

    --