    From: "Dr" <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez paragonu, ale z dowodami zakupu
    Date: Sat, 12 Nov 2005 23:53:30 +0100

    > DZIAŁ II (kODEKSU CYWILNEGO)
    > RĘKOJMIA ZA WADY
    > Art. 556. § 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli
    > rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze
    > względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z
    > przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu
    > zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie
    > niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne).
    > § 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz
> [...]

    1.to niczego nie wyjasnia
    2.od dawna nie ma rekojmii w sprzedazy konsumenckiej tylko odp. sprzed. za
    niezgodn. z umowa sprzedazy
    3.moim zdaniem nie ma obowiazku przyjac towaru (patrzac z jego punktu
    widzenia, poniewaz nie bedzie mogl odzyskac zaplaconego podatku bez
    oryginalu dowodu zakupu, jesli jest na KPiR)