    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 10 Oct 2012 15:59:34 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Zwrot należności a paragon

    On Mon, 8 Oct 2012, spp wrote:

    > Za szybko wysłane. :(
    >
    > Powinno być:
    > Bez paragonu nie otrzymają zwrotu VAT aczkolwiek jest to możliwe choć wymaga
    > z ich strony więcej pracy. ;)

    Ototo.
    Dodać jeszcze wypada, że w takim układzie transakcja zbliża się do
    "fakturowej".
    Mówiąc po polsku, jak klient postanowi się oburzyć że "dane osobowe"
    i on nie poda bo nie po to kupował na paragon aby podawać dane,
    to będzie w błędzie. Taki zwrot wymaga danych (a były klinet musi
    się liczyć z nikłym prawdopodobieństwem wystąpienia w roli świadka
    przed US, z góry napiszę że nie w procesie a w postępowaniu, więc
    w przełożeniu na nasze - jak mają telefon w danych, to mogą zadzwonić,
    jak mają e-maila to wysłać maila, ale z braku laku mogą wezwać).
    Niezależnie od napracowania się sprzedawcy :)
    (a przede wszystkim zaskoczenia tegoż sprzedawcy "nie ma procedury
    na taki wypadek, janicniewiemgłownaksięgowapowiedziałażemabyćparagon"
    )

    pzdr, Gotfryd