    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztow szkolenia przez pracownika
    Date: Sat, 01 Nov 2008 07:40:46 +0100

    Adam Szewczak pisze:
    > Mam pytanie jak wyglada taka sprawa.
    > Poltora roku temu bylem na dwutygodniowym szkoleniu, po szkoleniu
    > podsunieto mi ladnie do podpisania papierek ze gdybym chcial sie
    > zwolnic/lub mnie zwolnili to mam oddac koszty szkolenia + odsetki karne.
    > Oczywiscie jakbym mial juz wtedy lepsza oferte pracy to bym powiedzial
    > zeby sie ... i tyle a tak to podpisalem ;/

    Jka znam orzecznictwo sadow pracy w takich kwestiach to sie nie przejmuj
    tym kwitem.
    Sad dojdzie do wniosku, ze podsuniecie takiego kwitka, szczegolnie PO
    szkoleniu wywiera na pracownika presje, przed ktora ten ma dosc marne
    szanse obrony (w domysle: bo jka nie, to cie zwolnimy).
    Olac ten kwit.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm