    From: Marchefkowy <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów szkolenia po rozwiązaniu umowy o pracę
    Date: Wed, 27 Jun 2007 22:13:05 -0700

    On 27 Cze, 22:51, agnieszka <a...@o...pl> wrote:
    podpisałem w zakładzie pracy umowę
    > (tzw. "lojalkę"), w której pracodawca zobowiązał się do pokrycia
    > kosztów szkolenia specjalistycznego w wysokości 100% wartości tj.
    > 15000 Euro (w tym koszty noclegów i dojazdów). Natomiast ja

    w/g mnie podpisujac "przyznajesz sie do dlugu" i jesli firma nawet
    jakos sobie zalatwila obnizenia kosztow to i tak Tobie nic do tego bo
    moze ta firma "B" ktora rzeczywiscie zaplacila rozliczala sie z "A"
    barterowo badz poprzez inna transakcje wiazana. Uznales dlug,
    zobowiazales sie do czegos, wiedziales jakie sa konsekwencje, wg mnie
    byly pracodawca ma racje.

    pozdrawiam.