    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów internetu przez pracodawcę
    Date: Fri, 18 Jan 2008 15:02:02 +0100

    > ...dostałem aneks do umowy że zgadzam się pokrywać koszty internetu. Przy
    > nie podpisaniu powyższego aneksu oczywiście tracę pracę.

    Równie dobrze pracownikowi pracującemu "na miejscu" powinno się zwracać
    koszty dojazdu :-). Bo przecież też musi jakoś przyjechać...
    Jeśli chodzi o internet to z reguły pracodawca (jeśli ma taką wolę) zwraca
    jakąś część tej opłaty. Najczęśćiej do określonej kwoty. Wiem to od moich
    klientów, którzy czasem tak właśnie pracują...