    From: spp <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Date: Mon, 30 Jan 2012 18:44:38 +0100

    W dniu 2012-01-30 16:59, Jurek W pisze:

    > A czy ja jestem firmą charytatywną. Założyłem swoje pieniądze, więc po
    > swoje przychodze.

    O, to jet dokładnie to o co chodzi - nie 'zapłaciłem' a 'założyłem'. :)
    Ponieważ w Polsce nie ma obowiązku kaucjonowania opakowań (z pewnymi
    wyjątkami) to jest naturalnym, że tek od którego żądasz zwrotu
    'założonych' pieniędzy chce mieć pewność, iż to rzeczywiście są Twoje
    pieniądze. Do tego służy właśnie paragon.

    PS. Cały opis tych problemów dowodzi, że przepisy nie są martwe i
    działają dokładnie tak jak chciał ustawodawca. :)

    --
    spp