    Date: Mon, 27 Dec 2010 09:40:07 +0100
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie L4 czy mogłem pracować?

    W dniu 23-12-2010 14:11, Misiek pisze:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Coz, widac nigdy sie na taka kontrole z ZUS-u nie natknelas.
    > ja tak (co
    > prawda juz w okresie kiedy to do ZUS-u nalezalo placenie chorobowego).
    > czym to grozi? zawieszeniem wyplaty chorobowego (przynajmniej do czasu
    > wyjasnienia sytuacji)

    Ty udajesz durnia czy naprawdę nie rozumiesz o czym tutaj dyskutujemy?

    Co ma mi ZUS odebrać jak niczego nie dostałam, bo wyrzuciłam zwolnienie
    i poszłam do pracy, za którą pracodawca wypłacił mi normalne
    wynagrodzenie, od którego odprowadził składki ZUS?

    > Widocznie malo na chorobowym bylas :-)

    Ostatnio 7 miesięcy. A co to ma do rzeczy?
    Tzn. poza kolejny dowodem, że nie przyswajasz słowa pisanego w ilości
    powyżej dwóch linijek.

    > Tak sie sklada ze moja zona pracuje w Sluzbie Zdrowia i cos wiecej na
    > ten temat wie :-)

    A ja ma kuzynkę z NFZ, wie jeszcze więcej, i co z tego?

    > Bzdura? Hmmm poczytaj stosowne przepisy odnosnie wyplat chorobowego :-)
    > http://www.zus.pl/default.asp?p=4&id=429

    Reguła dwóch linijek, jak w mordę.

    Nie było żadnej wypłaty chorobowego. Ani wniosku o zasiłek.
    Pracodawca nie wysłał RSA.

    > Powyzej :-)

    Reguła dwóch linijek.

    Nie, zmieniłam zdanie, to nie jest śmieszne. To jest tragiczne.

    Podobno 60% Polaków nie potrafi przeczytać dłuższego tekstu ze
    zrozumieniem, bo przy końcu zapomina co było na początku.
    I tutaj mamy dumnego przedstawiciela tych 60%.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813