    From: "koyot" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie
    Date: Sat, 14 Aug 2004 15:07:54 +0200

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns95458F75B6298goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > "Studencik" <S...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Art. 53. § 1. Pracodawca może rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia:
    > 1) jeżeli niezdolność pracownika do pracy wskutek choroby trwa:
    > [...]
    > 2) w razie usprawiedliwionej nieobecności pracownika w pracy z innych
    > przyczyn niż wymienione w pkt 1, trwającej dłużej niż 1 miesiąc.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof "Goomich" Ferenc

    zastosowanie moze znalesc art 52 par 1 pkt 2 jezeli:
    - przestepstwo zostalo popelnione w czasie trwania umowy o prace
    - uniemozliwia dalsze zatrudnienie go na zajmowanym stanowisku
    - jest oczywiste lub zostalo stwierdzone prawomocnym wyrokiem

    czyli jak ja juz by skazali za np przekrety finansowe a ona bylaby np
    kadrowa to daloby sie i tak
    tak mysle :)