eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie. › Re: Zwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie.
  • Data: 2009-09-28 05:40:45
    Temat: Re: Zwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kz" <1...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:h9o744$n4h$1@news.wp.pl...

    Czy opisane przez Ciebie uznanie Twojego roszczenia ma formalną formę,
    czyli jest to przykładowo pisemne oświadczenie woli, czy też wywodzisz ten
    wniosek z faktu, ze przekazali ubezpieczycielowi materiały?

    No i w każdym wypadku, bez względu na drogę, jaką ostatecznie będziesz
    dochodził należności, to o ile nie dojdzie do zawarcia ugody będziesz
    musiał dowieść wysokości strat. Zniszczenie dowodu rzeczowego poprzez jego
    zezłomowanie było najgorszym możliwym rozwiązaniem. Zainteresuj się, bo
    może na złomie samochód jeszcze jest i da się zrobić jego oględziny.