eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie. › Re: Zwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie.
    From: leon <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o
    odszkodowanie.
    Date: Sun, 27 Sep 2009 20:28:40 +0200

    Dnia 27-09-2009 o 19:25:43 kz <1...@p...fm> napisał(a):

    > Podczas wizyty w lesie zwaliło mi siędrzewo na samochód. Przyjechała
    > straż i
    > policja, mam notatki tych służb, mam zdjęcia stanu samochodu już po
    > usunięciu z niego konaru. Auto było w takim stanie, że nieopłacało się go
    > już naprawiać.

    tak z ciekowsci wzdluz czy w poprzek padlo drzewo?

    > Wystąpiłem do zarządcy
    > lasu o odszkodowanie, zarządca uznał moje roszczenie i przesłał sprawę do
    > swojego ubezpieczyciela. Ten chce dokonaćoględzin samochodu. No i tutaj,
    > wiadomo, zaczynają się schody...Nie ma auta, nie ma dowodu, nie ma
    > odszkodowania...
    >
    > Czy nie mając do pokazania ubezpieczycielowi samochodu a mając protokół
    > straży pożarnej po tym zdarzeniu, mając zdjęcia auta no i moje zeznania
    > mam
    > jakiekolwiek szanse na wygranie sprawy o to odszkodowanie ?

    Szanse sa duze bowiem posiadasz notaki strazy i policji. Natomiast
    odszkodowanie
    moze zostac obnizone. Dla Ciebie samochod zostal zniszczony. ALe dla
    ubezpieczyciela mozna bylo
    uzyskac czesci nadajace sie na sprzedaz np silnik itp co obniza jego sraty.

    leon