    Date: Fri, 11 Apr 2014 12:33:11 +0200
    From: "P.H.Klociuszek" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zus nie przyzna? macierzy?skiego i chorobowego.

    W dniu 2014-04-09 17:36, Danusia pisze:
    > A z tym chorobowym to gorzej już nie mogłaś, bo przecież mogłaś
    > rozpocząć macierzyński na tydzień przed planowanym porodem, bez
    > kombinacji z chorobowym i składkami.

    Pokaż mi punkt prawny, gdzie kobieta w ciąży nie może otworzyć
    działalności gospodarczej, tym bardziej, że ma dość bycia na bezrobociu?
    Że coś chce mieć w doświadczeniu zawodowym? Zauważ,że mając dzieci
    ciężko jest coś zrobić w tym kraju? Przedszkole kosztuje, żłobek też, a
    dzieci idąc do tych cudnych instytucji co raz chorują, więc i matka musi
    brać zwolnienia. Więc prowadzenie czegoś własnego ma tu sporo plusów.
    Co do korekt nie będę wyjaśniać już więcej. Poczyniłam wszystkie możliwe
    kroki aby sprawę naprowadzić na właściwy tor, żadnych kombinacji. Jedno
    jest pewne, że ZUS mógł się wykazać dobrą wolą i przyjąć moje
    uzasadnienie w podaniu, jednak ONI wszędzie szukają oszczędności.
    Myślisz, że nawet idąc na zwolnienie tydzień przed terminem przyznaliby
    mi zasiłek macierzyński? Wtedy mogliby się przyczepić do czegoś innego.
    Serio.
    Naprawdę nie życzę Ci abyś znalazła się w takiej sytuacji jak ja.