  • 31. Data: 2013-08-01 13:55:19
    Temat: Re: Zrzutka na papugę dla Brunona?
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 31.07.2013 23:02, sqlwiel pisze:

    > Nie gloryfikujmy demokracji. To system, w którym dwóch zgodnych bandytów
    > ma większą władzę, niż kryształowy altruista, dwóch lumpów - niż jeden
    > intelektualista, dwóch nierobów - niż jeden twórczy przedsiębiorca.

    Rewolucja Październikowa, Rewolucja Francuska, rządy Pol-Pota ... to
    intelektualiści zainicjowali, w tym wszyscy byli w pewnym sensie
    altruistami.

    Z dwojga złego, od rządu błądzących w chmurach myślicieli wolę bardziej
    osadzonych w rzeczywistości bandytów i nierobów.

    p. m.

  • 32. Data: 2013-08-01 14:01:45
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 01.08.2013 12:08, Marek Dyjor wrote:

    > w sam raz dobrze interpretuje...
    >
    > w końcu jak inaczej zmienić ustruj wbrew większości obywateli którzy
    > dany ukłąd wybrali w wyborach, tylko organizując jakiś zamach stanu i
    > zamieszki.

    szkoda tylko, ze jak emeryci sie dowiedza ile dostaną to będą za starzy
    na rozróby...

    zen.aspx

  • 33. Data: 2013-08-01 14:49:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.08.2013 13:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Wybacz ale nadal nie rozumiem co masz na mysli.
    >
    > Zamiast mówić, co tłumaczysz, po prostu wytłumacz ;-)

    Prościej nie da rady...

  • 34. Data: 2013-08-01 15:52:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Prościej nie da rady...

    Nie ma sprawy.
    Akceptuję fakt, ze nie każdy potrafi się jasno wypowiedzieć, pomimo tego,
    że "tak sie mu wydaje" :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 35. Data: 2013-08-01 16:22:06
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-01 15:52, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Nie ma sprawy.
    > Akceptuję fakt, ze nie każdy potrafi się jasno wypowiedzieć, pomimo tego,

    Ty chyba aspirujesz na trolla większego, niż Lawa.

    No to tłumaczę jak cielęciu:
    Ktoś-tam w głębokich zakamarkach wątku zasugerował, że na papugę dla
    Brunona ściepuje się cały naród, bo Brunon ma papugę z urzędu, czyli na
    koszt państwa. (Nie dochodzę, czy to prawda.)

    Teraz łapiesz?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 36. Data: 2013-08-01 17:44:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty chyba aspirujesz na trolla większego, niż Lawa.

    To dopiero obelga :)

> [...]
    > Brunona ściepuje się cały naród, bo Brunon ma papugę z urzędu, czyli na
    > koszt państwa. (Nie dochodzę, czy to prawda.)

    Cóż, nie wyłapałem :) bo ja o wyrażeniu poparciu a nie o aspektach
    administracyjnych pisałem.
    A "składanie sie na obrońcę z urzedu" poparcie nie wyraża.

    ale posypuję głowe popiołem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 37. Data: 2013-08-01 19:23:00
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Thursday, 1 August 2013 17:44:57 UTC+2, Budzik wrote:
> [...]
    > administracyjnych pisałem.
    > A "składanie sie na obrońcę z urzedu" poparcie nie wyraża.

    Może Brunon K nie zasługuje na popacie?

    AdamK

  • 38. Data: 2013-08-01 19:27:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.08.2013 17:44, Budzik pisze:

    > Cóż, nie wyłapałem :) bo ja o wyrażeniu poparciu a nie o aspektach
    > administracyjnych pisałem.
    > A "składanie sie na obrońcę z urzedu" poparcie nie wyraża.
    >
    > ale posypuję głowe popiołem.

    No proszę, dureń z durniem zawsze się lepiej porozumieją.

    Następnym razem jak będę chciał ci, dzwońcu, przekazać jakąś informację
    bardziej skomplikowaną niż np. 2+2=4, poproszę tego drugiego dzwońca o
    tłumaczenie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 40. Data: 2013-08-01 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > popacie?

    Nie wiem, nie wiem co to jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 39. Data: 2013-08-01 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No proszę, dureń z durniem zawsze się lepiej porozumieją.

    A Ty Andrzej znowu pomyliłes usenet z rodziną i ton przeniosłeś z domu do
    internetu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".