    From: jerry <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zrzeczenie się spadku -prośba o pomoc.
    Date: Tue, 01 Aug 2006 22:30:37 +0200

    Rafał Balcerzak napisał(a):

    > mija
    >>
    > Byłem u trzech .U każdego ta sama odpowiedź : Akt własności na działkę i
    > dom , Komplet dokumentów dotyczących tejże działki etc. Niczego takiego nie
    > posiadam . Najprostrzą dla mnie metodą jest zasiedzenie , lecz brat chce mi
    > robić problemy , chyba że mu zapłacę .Interesuje mnie umowa , którą mogę
    > sporządzić z bratem przy obecnym stanie prawnym nieruchomości.

    A nie da sie spisać umowy, że brat za jakąś kwote zrzeka sie swojego
    udziału w całości spadku bez określenia dokładnie o co chodzi? W sumie
    jeżeli zasiedzisz tą działke po 30 latach to nie bedzie to wchodziło w
    skłąd spadku (wszak zasiedzisz na siebie nie na ojca).... Ale boje sie,
    ze taka umowa w przypadku upartego człowieka też Ci niewiele da ....

    Jerry