    From: "Sandra" <daria-!@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zrzeczenie sie spadku
    Date: Wed, 24 Apr 2002 05:43:45 +0200

    > córki. Chodzi o jakiś sposób zrzeczenia się żony do zarządzania nabytym w
    > ten sposób majątkiem córki. Mam nadzieje że troszkę wyjaśniłem.
    > Czy wystarczy gdy żona notarialnie zrzecze się prawa do zarządzania
    > majątkiem córki ?

    nabytym majątkiem małoletniego...
    zgody sądu zarządzać majątkiem małoletniego ...
    czynności przekraczające ten zakres należy sie zwrócić do sądu rodzinnego
    uzasadniając co chcesz robić z tym majątkiem i równocześnie nadmienić by ta
    zgoda była wydana Tobie a Twoja żona to zaakceptuje / domniemywam ,że jest
    zgodna w tej kwestii / . Bo jeśli nie to twoje uzasadnienie będzie podstawą
    do rozstrzygnięcia zaistniałego między Wami sporu dot. tego majątku .
    Tobie wyda ...
    Sandra

    Dla zainteresowanych w świetle prawa polskiego
    nieletni - osoba popełniająca czyn karalny ...
    małoletni - osoba podlegająca naszej opiece... :-)