    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zrzeczenie się prawa do spadku i sprzedaż nieruchomości
    Date: Tue, 05 Mar 2013 05:32:11 -0600

    brim wrote:
    > Przede wszystkim z góry przepraszam za prawdopodobnie błędną
    > terminologię ale kompletnie nie znam się na tym o co pytam. Mój wuj
    > zmarł 10 lat temu, zostawił po sobie między innymi 10 arów ziemi i 1/4
    > budynku. Nigdy nie została przeprowadzona sprawa spadkowa a pozostawił
    > żonę i 2 dzieci. I tu pytanie: czy można w sprawny sposób zrzec się
    > spadku na korzyść jednej z tych 3 osób a następnie ta osoba, która
    > odziedziczy czy może od razu sprzedać odziedziczoną nieruchomość?
    > Wszyscy są zgodni co do takiego rozwiązania, nie będzie kłótni, tylko
> [...]

    Jeszcze raz ale poukladanie poprosze.
    Nazwij poszczegolne osoby, ile mamja lat napisz gdzie ty jestes w tym
    calym opisie, co i kto chce zrobic. Ale konkretnie kt, co ,komu. ale
    nie ogolnie czy cos tam moze byc zrobione.
    Ile lat maja poszczegolne osoby czy maja wlasne dzieci i w jakim wieku

    I na czym wam zalezy, na sprzedaniu czy czy na takim przekazaniu spadku
    aby to maial jedna osoba.

    Ogolna odpowiedz brzmi, można, ale bez szczegółow nic nie da sie zrobic.

    Mozecie sprzedac spadek tak jak jest, w trojke, od razu bez ruszania
    spadku, a podzielic sie tylko pieniedzmi lub podarowac pieniadze jedenj
    osobie.
    Mozecie odrzucic spadek (o ile dzieci nie maja wlasnych dzieci lub sa
    dorosle) i wowczas przypadnie jednej osobie)
    mozecie darowac spadek

    jak beda szczegoly, beda konkrety.