  • Data: 2010-05-17 09:03:41
    Temat: Re: Zostawiony pies w bloku
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 May 2010 14:40:19 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Początkowy list miał złe nagłówki i przez to inne czytniki mogą źle
    > interpretować zawartość. Przypadkowo mogą też dobrze, ale to przypadek.

    Przeczytaj teraz swoje wypociny :))

    > Dlatego OE i jego następca z Visty dobrze wyświetla, bo dziwne, żeby
    > swoich dokonań nie umiał :D

    Powalasz n akolana....

    > Ale to przypadek.

    Zdecydowanie powalasz na glebę :)))

    > OE jest w ogóle marnym czytnikiem,

    Dlaczego używasz jakiejś pokrętnej terminologii?
    Czy OE to "czytnik" który służy do odczytywania postów z grup dyskusyjnych?
    Nie można za jego pomocą napisać i wysłać na grupę posta?
    Dlatego zawsze podziwiam ludzi którzy używają określenia "czytnik" skoro
    jest to także "WRITER" :)))

    Normalnym określeniem jest wyrażenie: KLIENT grup dyskusyjnych.
    A dlaczego klient?
    Jest serwer a "końcówka to .. klient :)))

    > 40tude umarł 5 lat temu

    A co chcesz w nim poprawiać, skoro jest perfekcyjny? :)

    > a do tego to Shareware.

    Do użytku osobistego był zawsze free. I jest nadal. Zerknij do aboutu :)

    > Próbowałem Agenta, ale nie radził coś sobie z połączeniem do serwera
    > wymagającego hasła.

    No tak, bo KTOŚ musiałby to hasło do FA wprowadzić .. :)))))