    From: "slavko" <N...@w...pl_NOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zostałem skazany w postępowaniu nakazowym....
    Date: Sun, 1 Feb 2004 01:17:19 +0100

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    news:bvhdpl$c7a$1@inews.gazeta.pl...

    > a zgadzasz się z wyrokiem?

    > pewnie tak

    > tak

    Zgadzam się i nie chce mi się odwoływać, choć wyrok nie jest jeszce
    prawomocny a co do rejestru sakazanych to słyszałem że wyroki wydane przez
    Sądy Grodzkie nie podlegają wpisowi do Krajowego Rejestru Karnego (dawny
    CRS) bo działają tak jak dawne Kolegia ds. wykroczeń... czy to prawda?
    Do kiedy mam zapłacić?