    From: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zostalam zwolniona z pracy - dlugie
    Date: Sun, 25 Apr 2004 08:50:43 +0200

    Przemawia za tym choćby
    > fakt, że bezpośredni jej przełożony, przez którego przechodzi efekt pracy
    > Kasi nie zauważył jej błędu i nie poniósł żadnych konsekwencji.

    Witam,
    no wlasnie. Jak to naprawde wyglada? Czy kierownik studia graficznego, czyli
    babka, ktora byla bezposrednio nade mna (bo nad nia jest jeszcze prezeska),
    powinna rowniez z tego tytulu poniesc konsekwencje? Nie wiem jakie, np.
    upomnienie, czy cos w tym rodzaju? A poza tym, z tego co wiem, to miedzy
    upomnieniem a nagana powinnam jeszcze cos przeskrobac? Bo rozumiem, ze po
    upomnieniu nie mozna otrzymac nagany, jesli nie popelnilo sie jakiegos
    bledu? Pomijam juz fakt, ze nie otrzymalam ani upomnienia ani nagany, juz
    nie tyle w formie pisemnej co ustnej.
    Pozdr., Kasia