    From: "Nixe" <n...@i...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zostalam zwolniona z pracy - dlugie
    Date: Sun, 25 Apr 2004 00:41:31 +0200

    sebol pisze:

    > Faktow nie znamy wiec nie wiem skad taka pewnosc.

    Nie tyle pewność, ile przyjęcie, że Kasia napisała prawdę, że przedstawiła
    fakty.
    Tak czy siak tutaj rozmawiamy sobie akademicko, więc imho nie ma sensu
    przyjmować różnych założeń :-)

    > Jezeli kasia nie miala wpywu na w/w przewinienie to w sadzie pracy otrzyma
    > przywrocenie do pracy. Natomiast jezeli przez nia firma stracila kase
    > i jak rozumiem autorytet to nic dziwnego ze poszła dyscyplinarka.

    Zastanawia mnie jednak dlaczego osoba, która bezpośrednio kontroluje Kasię
    (red. techniczny) i nie zauważyła jej błędu, pozostała bez żadnych
    konsekwencji. Imho taka osoba jest bardziej odpowiedzialna i o ile się nie
    mylę, to właśnie ona, jako ostatnia osoba weryfikująca poprawność wykonania
    jakiegoś projektu, powinna ponieść większą, niż Kasia, karę.

    --
    PozdrawiaM