  • Data: 2004-04-26 10:00:31
    Temat: Re: Zostalam zwolniona z pracy - dlugie
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    [...]

    > Krótko mówiąc: jeśli to co pisał Sebol: "Wykazać, że nie ty albo nie
    > tylko ty małaś wpływ na zarzucane zaniedbanie" ma znaczenie (nie wiem,
    > NIE JESTEM prawnikiem) to IMHO wywalenie tylko ciebie wyjdzie na
    > dyskryminację.

    Wlasnie.

    Pracodawca podal przyczyne forlalna, a czy ona UZASADNIA
    rozwiazanie umowy - w przypadkusporu ocena nalezy do sądu.

    Mysle, ze spokojnie mona napisac z jakiej przyczyny
    ow material nie byl "jak w zamowieniu" i sadovein,
    czy to bylo "razace naruszeine...".

    Z drugiej strony to dziwne, ze nikt nie zauwazyl pomylki

    Boguslaw