eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona kończy DG, mąż zaczyna DG - czy mogą sprzedać sobie towar!?!? › Re: Żona kończy DG, mąż zaczyna DG - czy mogą sprzedać sobie towar!?!?
    From: dexth <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żona kończy DG, mąż zaczyna DG - czy mogą sprzedać sobie towar!?!?
    Date: Sat, 19 Jan 2008 03:19:26 -0800 (PST)

    On 18 Sty, 14:48, "Koju" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze to trochę zle napisałem, ale chodzi właśnie o powyższe problemy.
    > Nie o przekret, ale o NAJZWYKLEJSZE W SWIECIE przekazanie towaru.
    > Ksiegowa twierdzi, ze sprzedaz miedzy małżonków DGczymi jest wogole
    > zabroniona - czy to prawda? Bo jesli nie, to można do cen zakupu doliczyc np
    > 5% marzy bo hurtowo sie kupuje i już. A jak już wskazał przedmówca, jest to
    > bez różnicy - no może jedynie czas kiedy ten podatek się odprowadzi. Ale
    > generalnie - wlał - wylał.

    Ksiegowa nie ma racji. Mozna sprzedac bez marzy. Najlepiej by bylo,
    jakby maz zarejestrowal swoja firme od ostatniego dnia dzialania firmy
    zony, tak zeby w tym dniu juz obie firmy funkcjonowaly. Moze tez zona
    towar papierkowo zwrocic do hurtowni, a maz nastepnego dnia spowrotem
    zakupic. Natomiast kombinowanie przez posrednika, albo kilkakrotne
    odsprzedawanie przez kilku to juz jest kombinowanie.
    pozdr dexth