  • 1. Data: 2006-02-15 22:14:03
    Temat: Zobowiązania gwarancyjne a likwidacja firmy...
    Od: "Piotrek" <k...@o...pl>

    Witam
    Posiadam zakupiony we wrocławskiej firmie Popland sprzęt. Niestety firm ta
    jakoś w ubiegłe wakacje zwinęła działalność i ślad po niej zaginął. Jak mogę
    dochodzić praw gwarancyjnych na sprzęt tam zakupiony, a niestety konieczność
    taka właśnie ma miejsce bo padł mi procesor...
    Jakieś pomysły ?

    pzdr
    Piotrek

  • 2. Data: 2006-02-15 22:31:33
    Temat: Re: Zobowiązania gwarancyjne a likwidacja firmy...
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaginął. Jak mogę dochodzić praw gwarancyjnych na sprzęt tam
    > zakupiony, a niestety konieczność taka właśnie ma miejsce bo padł mi

    To zalezy czy chcesz byc teoretykiem czy praktykiem. Bo w praktyce
    jestes pozbawiony szans, chyba ze firma ta scedowala na kogos swoje
    zobowiazania gwarancyjne. Ta firma to byla osoba prawna czy 1-os
    dg./s.c./s.j. ?

    marekz

  • 3. Data: 2006-02-15 22:35:45
    Od: "Piotrek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > To zalezy czy chcesz byc teoretykiem czy praktykiem.

    Mam problem i chcę go rozwiązać...

    Bo w praktyce
    > jestes pozbawiony szans, chyba ze firma ta scedowala na kogos swoje
    > zobowiazania gwarancyjne.

    A uderzanie bezpośrednio do producenta ?

    Ta firma to byla osoba prawna czy 1-os
    > dg./s.c./s.j. ?

    Cholera wie musiałbym sprawdzić...

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2006-02-15 22:54:43
    Od: "Piotrek" <k...@o...pl>

    Pełna nazwa PoP LanD S.C. jeśli to coś zmienia....

  • 5. Data: 2006-02-15 23:10:09
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Piotrek wrote:
    > Posiadam zakupiony we wrocławskiej firmie Popland sprzęt. Niestety firm ta
    > jakoś w ubiegłe wakacje zwinęła działalność i ślad po niej zaginął. Jak mogę
    > dochodzić praw gwarancyjnych na sprzęt tam zakupiony,

    Gwarantem (wg karty gwarancyjnej) jest Popland czy producent?

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-02-16 00:21:29
    Od: "Piotrek" <k...@o...pl>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Gwarantem (wg karty gwarancyjnej) jest Popland czy producent?

    Szczerze mówiąc to się jeszcze do papierów nie dogrzebałem ale o ile
    pamiętam to paragon miał być gwarancją...

    Pzdr
    Piotrek

  • 7. Data: 2006-02-16 00:33:07
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Piotrek napisał(a):

    > Szczerze mówiąc to się jeszcze do papierów nie dogrzebałem ale o ile
    > pamiętam to paragon miał być gwarancją...
    >
    > Pzdr
    > Piotrek

    ale gwarancji nie daje sklep, ale producent, wiec moze od razu do niego

  • 8. Data: 2006-02-16 19:24:07
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Piotrek napisał:
    > Szczerze mówiąc to się jeszcze do papierów nie dogrzebałem ale o ile
    > pamiętam to paragon miał być gwarancją...

    No to mam złą wiadomość. Jeśli to nie jest jakiś nadzwyczajny paragon z
    wbudowanymi warunkami gwarancji, to gwarancji nikt Ci nie udzielił.

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-02-16 19:25:06
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    sg wrote:
    > ale gwarancji nie daje sklep, ale producent, wiec moze od razu do niego

    Chyba jednak nie ma podstaw przypuszczać, że producent udzielił w tym
    przypadku gwarancji.

  • 10. Data: 2006-02-16 23:25:32
    Od: "Piotrek" <k...@o...pl>

    W cholerę z tym wszystkim procesor poszedł na allegro niech inni się
    męczą...

    W każdym razie dzięki za pomoc.

    Pzdr
    Piotrek