  • Data: 2005-12-31 01:20:36
    Temat: Re: Znowu ten cholerny abonament!
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:43b5cee8$1@news.home.net.pl...

    > Nie, nie umożliwia.

    No to sobie zadzwoń np. pod nr 0-22 645 91 00 zamiast bzdurzyć.
    Umożliwia.

    > Przeczytaj sobie w ustawie, co to jest 'program' i
    > przestań bzdurzyć.

    W jakiej ustawie mam to przeczytać? Bo w ustawie z 21 kwietnia 2005 r.
    o opłatach abonamentowych nie ma definicji "programu".
    A to co słychać przez telefon jest niemal tożsame z tym,
    co w eterze słychać (tyle że szerokość pasma jest ograniczona
    do 3100 Hz).

    Piotr