  • Data: 2008-11-13 05:15:30
    Temat: Re: Zniszczone drzwi
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem pracownikiem ochrony na jednym ze strzezonych osiedli mieszkaniowych.
    Swoja "sluzbe" pelnie w t.zw dyzurce, czyli malym domku wybudowanym w

    -----

    [ciach]

    niestety typowy przyklad polskiego chama dorobkiewicza, ktory na garbie
    innych robi majątek

    typowy anty-szef, tez takiego spotkałem na swojej drodze swego czasu

    powiem jedno - jesli nie boisz sie ewentualnej utraty pracy, bo tacy to z
    reguły dekle wogóle nie szanujący ludzi, to ja bym się stawiał - prawo jest
    po Twojej stronie. Zakładając, że nie otwierałeś tych drzwi z buta itepe,
    tylko same z siebie byly źle zamontowane, albo sie zużyły - różnie to można
    nazwać, to nie widze powodu dlaczego masz dokladac do czyjegos interesu.
    Twoim obowiązkiem jest dozór, a nie trzymanie drzwi 24h zeby sie nie
    otworzyly - to ich ewidentna wada.

    myslisz ze sie skonczy na tych drzwiach? a jak sie za jakis czas zacznie Wam
    farba ze stróżówki odlupywac, to zaloze sie ze i na malowanie w godzinach
    pracy za chwile zasłużycie....... albo gałąź szybe wybije - trzeba było
    wyskoczyc i ją złapac........ i nie są to wcale absurdalne wymysły.....
    uwierzcie........

    niech Cie zrobi udziałowcem firmy i wtedy rzeczywiscie bedziesz partycypował
    w kosztach jej utrzymania.........

    ja bym twardo powiedział NIE - grzecznie, ale TWARDO.

    Sebastian