    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Date: Tue, 5 Oct 2004 15:13:05 +0200

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1243.000001b8.41629a30@newsgate.onet.pl...

    > Bo wg. mnie wine za to ponosi posrednio ta kobieta, dlatego ze odmawia mi
    > podania nazwy firmy ktora spowodowala awarie!

    jak wnosze dlatego ze nie masz pojecia o elektryce :(

    zrozum jedno, sprzet u sasiadki mogl spowodowac spiecie, co wywolalo zanik
    pradu, spalil sie bezpiecznik, upalil przewod, cokolwiek, jednak aby
    doprowadzic do twojego mieszkania wyzsze napiecie, ktore moglo uszkodzic
    twoj sprzet, najprawdopodobniej na zero poszla faza i dostalo sie
    miedzyfazowe twojemu kompowi, musial zaingerowac ktos w skrzynke, i watpie
    aby tam grzebali ci pracownicy, raczej wlasnie elektryk ze spoldzielni to
    zrobil