    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Date: 5 Oct 2004 14:57:21 +0200

    Nie rozumiem czegos...

    Po pierwsze ocene techniczna z wyliczonymi kosztami naprawy / wymiany mam dla
    siebie, aby pokazac to sadowi...
    I fecet serwisu napisa: "...stwierdzono uszkodzenia spowodowane przepięciem
    elektrycznym, polegajacym na chwilowym dostarczeniu wysokiego napiecia"
    Wymienia poszczegolne elemety i na koncu ze: "... czesci nie posiadaja uszkodzen
    mechanicznych, a jednie powane uszkodzenia elektroniki, spowodowane przepieciem
    elektrycznym polegajacym na krotkotrwalym dostarczeniu wyzszego napiecie do
    plyty glownej i czesci komputera. Spowodowane to bylo najprawdopodobniej
    zwarciem w instalecji elektrycznej 220V"

    Nie rozumiem w jaki sposob moglbym obciazyc spoldzielnie?
    Przeciez u nich zawsze wszystko bedzie ok!
    To ich elektrycy odpowiadaja za instalacje w budynku i nawet jak napisza opinie
    to bedzie wszystko ok!
    Zreszta wczoraj byli elektrycy ktorzy dokrecali wszysko co popadnie, to znaczy
    styki przy bezpiecznikach na klatce, styki przy listwach na ktorych lacza sie
    kable dochodzace do danego pietra i dalej do mieszkania i pewnie cos na tej
    tablicy glownej...

    Mozesz wytlumaczyc mi mozliwosc obciazenia spoldzielni?

    Bo wg. mnie wine za to ponosi posrednio ta kobieta, dlatego ze odmawia mi
    podania nazwy firmy ktora spowodowala awarie!

    Poprostu zalezy mi na jaknajszybszym zalatwieniu sprawy...
    I nie wazne gdzie, ja poprostu nie moge pracowac!
    A jedyny komputer ktory mi pozyczono to stary notebook!

    Krzysztof