eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow › Re: Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow
    From: "Marek" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow
    Date: Tue, 28 Sep 2004 15:50:52 +0200

    Użytkownik "kam"

    > Coś się tak przyczepił do tych warszawskich sądów? ;)

    Przyczepiłem ? Chyba za mocno powiedziane.
    Dziennikarze telewizyjni przedstawiają stan polskiego sadownictwa przez
    pryzmat sądów warszawskich, nie informując, iż w innych sądach jest zupełnie
    inaczej. Ale o tym, że coś normalnie działa to się nie mówi, bo i po co.
    Stąd stwierdzenia wielu osób, że nie warto się procesować, bo to trwa lata,
    co jest oczywistą nieprawdą.

    Marek