  • 1. Data: 2005-02-12 15:42:48
    Temat: Zniesławienie
    Od: b...@b...pl

    Nagrałem rozmowę telefoniczną z kolesiem pełnoletnim, w której padło na temat
    mojej osoby mnóstwo nie-parlamentarnych słów.
    Mam pytanie - Czy w związku z tym, mogę go zaskarżyć o zniesławienie czy coś w
    tym stylu?
    Zdaje się, że można coś takiego zrobić - a dowodem będzie nagranie.

    Pozdrawiam
    Bajczor

  • 2. Data: 2005-02-12 16:08:55
    Temat: Re: Zniesławienie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    coś w
    > tym stylu?
    > Zdaje się, że można coś takiego zrobić - a dowodem będzie nagranie.

    znieslawienie czy cos w tym stylu bedzie mialo miejsce gdy Cie publicznie
    obrazi.

  • 3. Data: 2005-02-12 16:11:58
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik b...@b...pl napisał:

> [...]
    > tym stylu?
    > Zdaje się, że można coś takiego zrobić - a dowodem będzie nagranie.

    W prywatnej rozmowie ? Miedzy dwiema osobami? Wolne zarty.
    Znieslawnienie jest publiczne. Co innego gdyby Ci grozil (smierca,
    uszkodzeniem ciala itp.), ale tak to nie bardzo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-02-12 16:20:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    b...@b...pl napisał(a):
    > Zdaje się, że można coś takiego zrobić - a dowodem będzie nagranie.

    masz racje, zdaje Ci sie tylko :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-02-13 04:42:10
    Od: miranda <i...@w...pl>

    Przemek R. wrote:

    > temat

    > coś w

    > znieslawienie czy cos w tym stylu bedzie mialo miejsce gdy Cie publicznie
    > obrazi.

    Znieslawienie czy obraza? Puknij sie w czolko.

    Warto doadac, ze elementy znieslawienia musza zawierac przedstawienie
    zarzutow o ktorych przedstawiajacy wiedzial Z GORY ze sa FALSZYWE,

    ORAZ

    ze podlegales ochronie jako osoba prywatna (w przeciwienstwie do osoby
    publicznej - nie myslic z osoba prawna!). Patrz: Strasbourg.

  • 6. Data: 2005-02-13 10:03:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "miranda" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znieslawienie czy obraza? Puknij sie w czolko.

    Nakłaniasz go do samobójstwa?? Przecież po takim puknięciu echo rozsadzi mu
    czachę;))

    pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2005-02-14 10:35:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Znieslawienie czy obraza? Puknij sie w czolko.

    to do mnie?

    P.