eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZnany detektyw, byly posel samoobrony Krzysztof R. zatrzymany przez ABW i aresztowany › Re: Znany detektyw, byly posel samoobrony Krzysztof R. zatrzymany przez ABW i aresztowany
  • Data: 2006-07-25 08:26:10
    Temat: Re: Znany detektyw, byly posel samoobrony Krzysztof R. zatrzymany przez ABW i aresztowany
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Wilk napisał(a):

    > Media mowily o zarzutach, zreszta zwykle w takich sytuacjach scenariusz
    > relacji wyglada tak, ze mowi sie o dzialaniach prokuratury czy sadu - zwykle
    > wlasnie o zarzutach, o zatrzymaniu, o tymczasowym aresztowaniu itd. - a wiec
    > o faktach.

    moim zdaniem nie masz racji, niejeden raz w wiadomosciach czy w
    tendencyjnych programach typu interwencja mowili wprost adam Z. zabil
    sasiada tak i tak, pozniej jezdzili po jego sasiadach, sporadycznie
    robia tak jak piszesz czyli mowia ze prokuratura podejrzewa ...
    Przyklad wspomniana wczesniej akcja o jednego mniej (mamy przestepstwo
    pomowienia - wiele, + najprawdopodobniej podzeganie) drugi przyklad
    pielegniarki, dziennkarze juz na samym poczatku stwierdzili zwiazek
    przyczynowo skutkowy pomiedzy smiercia noworodka a zrobieniem jemu
    zdjecia - kolejne przestepstwo, znow pomowienie, takich przypadkow jest
    wiele.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja